Tuesday, March 9, 2010

SENJA DI KUALA LUMPUR

Inilah pertama kali dalam sejarah selepas berumahtangga saya pulang lewat dari kerja. Tetapi lewat bukan disebabkan saya berjalan2 tetapi kerana Temuduga PT(P/O) yang berlanjutan sehingga pukul 8.00 malam. Nasib baiklah Razman a.k.a Owen tak marah.

Pada malam tulah saya dapat tahu rupanya di KL pada waktu malam sangat indah dan berwarna-warni.

Inilah rupa bangunan tempatku mencari rezeki. Waktu siang bangunan ni macam biasa je, bila malam je bangunan ni lah yang paling menyerlah berbanding dengan bangunan2 lain yang ada di sekitarnya. Magic macam ada kuasa MERLIN.


Lampu warna biru yang berjuntai2 di Jalan Raja Laut menyebabkan warna keadaan sekeliling bertukar warna biru seakan-akan kita berada di planet lain.


Nama je kerja kat Kuala Lumpur, tetapi saya tak pernah pun menjejakan kaki di KL Tower. Tahun ni dah masuk 13 tahun kerja kat DBKL. Yang saya tau perjalanan KL ke Klang.

Kepada sahabat2 Face Book diucapkan selamat menghadapi Temuduga Tetap, semoga tenang semasa temuduga dijalankan. Tiada jalan mudah untuk mencapai kejayaan.

3 comments:

  1. saya pun selalu santai selepas balik ot malam di dataran dbkl.wah! laju blog belari.agak cemburu blog yang lain tak terkejar disebabkan pelbagai komitmen.apa pun jutaan terima kasih diatas nasihat dan juga tips yang diberikan buat bakal calon temuduga tetap!terima kasih byk2!

    -torres akan menoreh di laman Old Trafford tidak lama lagi :) -

    ReplyDelete
  2. no problem punyo!


    ありがとうございました。の規定がかかっ
    arigatō gozai mashi ta . no kitei ga kaka~tsu

    *belajar dengan sensei lely!

    -torres di Nagasaki sambil makan sushi -

    ReplyDelete