Tuesday, October 6, 2009

NOVEL TERBARU

Disebabkan saya seorang peminat novel melayu, saya ingin berkongsi sedikit maklumat kepada mereka yang mempunyai kegemaran yang sealiran dengan saya tentang novel yang ada di pasaran samada cerita dia best atau tidak. Koleksi Novel terbaru keluaran ALAF21 yang bertajuk MAKNA CINTA ok dan boleh layan. Pengarang ialah MARIA ALINA.

So, kepada kaki novel sekalian, jika anda ingin membeli buku ini, dipersilakan.... Boleh didapati dengan harga RM16.00 senaskhah (lepas diskaun 20%). Kalau tak nak beli pun tak pe, boleh pinjam dari saya. Free je.

4 comments:

  1. salam:)

    saya pun suka baca novel, kat rumah nie dah byk kali ulang buku yg sedia ada. Blh le kita tukar2 buku.

    ReplyDelete
  2. boleh, nanti kalau ada masa kita tukar novel
    Ni kawan razman kan?

    ReplyDelete
  3. Maaf ye sebab lambat reply. Nanti kalau ada masa boleh chat kat ruangan chat tu yek..

    ReplyDelete
  4. salam:)
    sebenarnya saya tak kenal razman yg mana satu tapi dah kwn sekolah tu, ingin gak mengimbau zmn dulu2.

    ReplyDelete